Eindelijk is het bijna zover! - Reisverslag uit Helden, Nederland van Michelle Thiesen - WaarBenJij.nu Eindelijk is het bijna zover! - Reisverslag uit Helden, Nederland van Michelle Thiesen - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

28 April 2015 | Nederland, Helden

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk mijn eerste maar ook meteen mijn laatste reisverslag uit Nederland! Na maanden, weken en dagen te hebben afgeteld is het dan bijna zover. Donderdag ochtend stappen Maud en ik in het vliegtuig richting Paramaribo.

Wat was de afgelopen week een heftige week met veel emoties. En wat een bijzondere dag was het zaterdag. Zonder dat ik er ook maar iets vanaf wist, hebben mijn lieve vriendinnen een surpriseparty weten te organiseren. Het was een geweldige en geslaagde avond. Afscheid nemen hoorde er helaas ook bij. Nogmaals iedereen bedankt hiervoor!!

Zondag heb ik mijn familie nog even gezien en afscheid kunnen nemen. Gisteren was voor mij even het laatste feestje in Nederland. We hebben koningsdag in Eindhoven gevierd. En ook dit was een hele leuke dag geweest.

De 2 dagen die er nog over zijn staan in het teken van voorbereiding en nog meer afscheid nemen. De laatste spullen kopen, een MRSA test doen en natuurlijk mijn koffer inpakken. Vanavond gaan we met het gezin nog lekker uiteten. Donderdag moet ik er dan toch echt aan geloven.. Afscheid nemen van degene die meegaan naar Schiphol. Aangezien ik niet zo goed ben in afscheid nemen zal dit vast heel moeilijk worden, haha.

Voor degene die ik niet meer zal zien tot over 3 maanden of tot een keer op Skype! Ik ga m'n best doen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn aankomende avontuur in Suriname.

Liefs Michelle

  • 30 April 2015 - 15:27

    Mia Simons:

    Michelle ik zie dat je naar Surname gaat voor 3 maanden. Welke stage ga je doen? Hopelijk krijg je er een super tijd. Het lijkt me inderdaad heel spannend en een geweldige ervaring. Ik zal je zeker met regelmaat volgen via waar ben je. Ik wens je een goeie reis en fijne tijd.
    Groetjes Mia Simons

  • 04 Mei 2015 - 00:50

    Femke:

    Je komt alweer bijna terug ❤️

  • 04 Mei 2015 - 00:50

    Femke:

    Je komt alweer bijna terug ❤️

  • 04 Mei 2015 - 00:50

    Femke:

    Je komt alweer bijna terug ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helden

Michelle

Vanaf 30 april woon ik samen met Maud voor 3 maanden in Suriname. Dit omdat we beide stage zullen gaan lopen in het Academisch Ziekenhuis van Paramaribo.

Actief sinds 02 Maart 2015
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 5285

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 23 Juli 2015

Stage in Suriname

Landen bezocht: